Friday 26 April 2013

KWIYOMI Melanda.!!

Assalamualaikum... Hi..

Semalam pagi-pagi dengan malasnya melengu depan PC ku sayang.. ( Sayang la SANGAT.! ) Cik Fafau dalam radio tiba-tiba buka lagu KWIYOMI.. Hak eleh.. Spoil.! Kwiyomi tak habis-habis.. Gwiyomi ka, Kiyomi ka.? Aku pun pening, macam-macam hal... Dalam FB pun Kwiyomi, Youtube tak payah habaq laa penuh parody semata-mata.. ( "-_-)   Mula-mula memikir la hape kebenda la Gwiyomi ni sampai famous sangat.? Apa yang best sangat dengan Kwiyomi/Gwiyomi ni.? Apa dia Kiyomi/Gwiyomi ni.? Hey sungguh ketinggalan zaman aku dibuatnya..

Sapa penyanyi dia yang sebenar.?? Ye la telalu banyak parody kann... Kejap Wawa Zainal.. Kejap Nora Danish laaa.. Hey naik bebal aku, Meluat.! Kalau "Shea -Sayang" (Bobo vs. Johan #ABPBH) itu lain laa... Hehehe.. Itu seriously lawak terguling-guling dengan carpet dilantai..


Penyanyi Kwiyomi asal dari Korea bukan dari Malaysia atau mana-mana TAU..!
Aku pun dengan lembapnya buka youtube search KWIYOMI.. First time aku tengok video tu...


Terus menerus aku jatuh cinta, jatuh tergolek-golek dek kehanyutan kecomelan lagu ni.. HAHAHA... Lyricnyaa yang comel, musicnyaa yang alahaiii uuu...Comelnyaaaa..Ahaa... Tanpa terhegeh-hegeh, melengah-lengah terus buat calleringtone handphone.. Ehemm..! Nama pun baru search dalam google kan, harus lah callerringtone.. Bhahahahaha... (Tak lawak pun..) Sedih benor kedengaran tapi aku pehduli hapo kan.. Hekhek..

p/s : Meluat-meluat akhirnya jatuh hati.. Tak kenal maka tak cinta..



Thanks for reading..

2 comments:

  1. Memang comel pun lagu gwiyomi ni. Tambah2 kalau orang yang buat gwiyomi tu comel, bertambah2 comel la lagu ni. Hee~

    ReplyDelete